Saturday, September 21, 2013

Kembali..

Assalamualaikum..

Mungkin title post nie pelik sikit sebab nie post pertama, tapi "Kembali"?? Actually, aku pernah blogging dulu, around 2008 kalau tak silap..and blogger tegar masa tue, just ada sebab-sebab tertentu, aku terpaksa shutdown. so now, I'M BACK!!

Hilangnya blog aku sebelum nie, hilang tempat untuk aku share or story problems aku sebab bagi aku, blog nie tempat aku hilangkan tekanan aku. Antara terapi paling mujarab dalam hidup aku, adalah share or bercerita. Tak kesahlah secara maya ataupun tidak. Atleast aku dapat bercerita dan biasanya lepas aku bercerita, aku boleh tidur. memang betul, masalah takkan hilang kalau kita tak selesaikan, tapi kita perlukan ketenangan untuk berfikir dan menyusun penyelesaian masalah kita.

so, sebab tue aku rasa, better aku buat balik blog nie. Cuma tak tahulah kekerapan untuk update tue. Hahahaha~

No comments:

Post a Comment